2011. október 28., péntek

BENRUS SWISS ANTIK KÖVES ÉKSZER ÓRA - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

BENRUS SWISS női köves karperec óra
EZT A NAGYON KÜLÖNLEGES KARPEREC ÓRÁT SZERETNÉM ELADNI.
Örököltem, és eddig csak dédelgettem.
Én még hasonlót sem láttam.
Csupa - csupa kövekkel van körbe kirakva, ami türkiz, talán és szintetikus rubin kövek, vagy simán üveg kövek. De csillognak villognak.
Nem tudom még nagyitóval sem megszámolni, hogy mennyi kő hiányzik, mert annyira kicsik.
De talán 6 db. Nem feltünő, mert apró kövek, és közbe arany szinü fém is csilog.
Felül lehet szétnyitni. Nagyon jó erős rugózásu. Az óra felett is egy levél forma kövekkel kirakott rész van. Szép vastag domboru az óra karkötő része.
Nagyon látványos feltünő óra.
Az óra mérete  5 cm az átmérő.
Tehát kis csuklóra jó, de az én csuklóm vastag és arra is fellehet tenni, mert akkor nem csukódik össze felül az a levél része. Az óra tisztitva volt, jelenleg is jól jár.
Nézzél szét a termékeim között. köszönöm!!



Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-06 00:28
. BENRUS SWISS ANTIK KÖVES ÉKSZER ÓRA - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése