2011. május 28., szombat

INFLUX,rózsaszín,ÚJ,szivacs nélküli melltartó!80D! - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Üdvözöllek az aukciómon!!
Most a tied lehet egy TELJESEN ÚJ, Influx márkájú gyönyörű melltartó.
Sosem volt rajtam, mivel akkor kaptam amikor terhes voltam és azóta sem jön rám. Mivel azonban rögtön amikor megkaptam kimostam, a címkéje nincs meg, ráadásul az elején a mosásnál a kis fém INFLUX feliratú lapocska fél oldalát elengedte a varrás. Ez kb. három öltéssel orvosolható.
Nagyon szép rózsaszín a melltartó, de nem az a rikító rózsaszín!!!!! Merevítős, szivacs nélküli!!!
Olyan az anyaga, mint egy fürdőruhának!!!! Vékony és nagyon rugalmas anyag!!!!!
Mérete
UK 36D/ Európai 80D
Ha bármi kérdésed van, tedd fel nyugodtan!
Köszönöm, hogy benéztél!!!
Ha időd engedni kérlek nézd meg a többi aukciómat is. Rengeteg CSAK MÁRKÁS gyerek és női ruhám van és folyamatosan indítom is a családom által kinőtt, megunt ruhákat, amik általában új vagy szinte új állapotú ruhák!!!!! !!!!! !!!!! !!!!


Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2011-06-17 07:24
. INFLUX,rózsaszín,ÚJ,szivacs nélküli melltartó!80D! - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése